INCREDIBLE INDIA  (LINK)

Az Igazi India

Utazás: repülővel, menetrend szerinti járattal, átszállással

Elhelyezés: 4*-os szállodákban, kétágyas szobákban

Ellátás: félpanzió

1. nap: Budapest - Delhi

Utazás Delhibe menetrend szerinti járattal, átszállással. Érkezés az éjszakai órákban, transzfer a szállodába. Szállás Delhiben.

2. nap: Mandawa

Reggeli után India színpompás tartományába, Rádzsásztánba utazunk az ősi karavánutat követve, amelynek mentén erődítmények, mesés paloták és csodálatos templomok emelkednek, máig hirdetve építtetőik gazdagságát. Kora délután Mandawa-ba érkezünk. Sétát teszünk a városban, megnézzük a 18. században épült gyönyörű freskókkal díszített erődöt, és a gazdag kereskedők festett házait (havelis-ek), amelyek miatt a várost nyitott képtárnak nevezik. Szállás Mandawa-ban.

3. nap: Bikaner

A reggelit követően utazás Bikaner-be, az ősi erődvárosba. Érkezés a késő délelőtti órákban. Megtekintjük Rádzsásztán legjobb állapotban megmaradt erődítményét, a pompázatos Junaghar Erődöt. Ezt követően sétálunk az óvárosban, ahol paloták és díszes dzsainista templomok gyönyörködtetik a látogatókat. Szállás Bikaner-ben.

4. nap: Jaisalmer

A mai napon Jaisalmer-be utazunk. Érkezés után a szállás elfoglalása. Jaisalmer, az aranysárga homokkőből épült város igazi, pompás, élettel teli oázis a települést körülölelő Thár-sivatag végtelen homokjában. Este megnézzük a királyi síremlékeket (Vyas Cenotaphs), majd naplementekor elfoglajuk helyünket az úgynevezett Sunset Point-nál, ahonnan a legcsodálatosabb a látvány a világhírű Jaisalmer Erődre. Szállás Jaisalmer-ben.

5. nap: Jaisalmer

Reggeli után elmegyünk a város fölé magasodó Jaisalmer Erődbe. Az erődöt a rádzsput uralkodó, Rával Dzsaiszal építtette 1156-ban, ám az idők során számos átépítést megélt, míg elnyerte mai, kilencvenkilenc tömör bástyával megerősített formáját. Ezután megtekintjük a híres dzsáinista templomokat és megnézzük a haveliket, azokat a kőcsipkékkel díszes egyedi palotákat, amelyeket a helyi előkelőségek és gazdag kereskedők építtettek, s amelyek hosszú generációkon keresztül hajlékul szolgáltak egész családjuk számára. Ebéd után visszamegyünk a szállodába, rövid pihenés, majd délután a Khuri Homokdűnékhez utazunk (40 km). Ott tevékre ülünk, “tevegelés”, és felejthetetlen naplemente a homokdűnék között. Szállás Jaisalmer-ben.

6. nap: Chandelao

A mai napon Chandelao-ba utazunk. Megérkezés után szállodai szobáink elfoglalása, egy kis pihenés, majd séta a településen, mialatt a hamisítatlan indiai élet mindennapjaiba pillanthatunk be. Szállás a lenyűgöző, igazi india kényelmet biztosító Chandelao Ghar Heritage Hotelben.

7. nap: Jodhpur - Chandelao

Reggeli után kirándulás Jodhpur-ba, ahol megtekintjük a Mehrangarh Erődöt és Jaswant thada-t (síremléket). Visszatérés Chandelao-ba. Este tevék húzta szekereken utazunk. Közben megismerhetjük a helyiek életét Rádzsásztan ezen részén. A tevés utazás egy kis dombnál ér véget ahonnan csodálatos naplementében lehet részünk teázással egybekötve. Szállás a Chandelao Ghar Heritage Hotelben.

8. nap: Ranakpur

A reggeli órákban Ranakpur-ba utazunk. A szálloda elfoglalása, pihenés, majd megtekintünk 3 gyönyörű dzsaina templomot. Este séta egy törzsi faluban, Sadri-ban. Szállás Ranakpur-ban.

9. nap: Udaipur

Reggeli után utazás Udaipur-ba. Érkezés után a szállás elfoglalása, majd séta a városban: bazár és vásárlással egybekötött szabad idő. A mesebelien díszített paloták, a hegyvidék és a tavak kínálta környezet romantikus jelleget ad a városnak. Este hajózás a Pichola tavon. Szállás Udaipur-ban.

10. nap: Udaipur – Jojhawar

Reggeli után a Városi Palota Múzeumot nézzük meg. Ezután Jojhawar-ba utazunk. A késő délutáni érkezést követően a szálloda elfoglalása és pihenés. Szállás Jojhawar-ban.

11. nap: Jojhawar - Pushkar

A reggeli órákban a vasútállomásra indulunk, hogy részt vegyünk egy vonatos élmény-túrán az Aravali hegylánc csodálatos vidékén, miáltal bepillantást nyerhetünk az ott lakók életébe. Ezután Puskhar-ba megyünk. A legenda szerint Brahma hindu főistennek lótuszvirágot ejtett le az égből. A virág három, különálló sziromként ért földet, melyek közül az egyik szent forrást fakasztott a sivatagban. Az erecske később tóvá duzzadt, és köréje épült a hinduk egyik legszentebb városa, Pushkar. A szanszkritül lótuszvirág jelentésű település az indiai zarándokhelyek királynője. Szállás Pushkar-ban.

12. nap: Pushkar - Jaipur

Reggeli után a világhírű és a hinduk számára legszentebb puskhali Brahma templomot nézzük meg. Séta a helyiek és a zarándokok között, és az elképesztő helyi piacon. Ezután Jaipur-ba utazunk. Érkezés után a jaipuri piacon és bazárban vásárlási lehetőség. Szállás Jaipur-ban.

13. nap: Jaipur

A reggelit követően az Amber (Borostyán) Erőd megtekintése. Elefántokon tesszük meg a felfelé vezető utat. Ezután fotószünet a Tavi Palotánál, majd a Városi Palotát, a Csillagvizsgálót és a Szelek palotáját nézzük meg. Szállás Jaipur-ban.

14. nap: Agra

Reggeli után Agra-ba utazunk, útközben megállunk Fatehpur Sikrinél, a valamikori mogul fővárosnál. Agra-ba érkezés után a Vörös Erődöt nézzük meg. Szállás Agra-ban.

15. nap: Agra – Delhi

Kora reggel, napfeltekor a Taj Mahalhoz megyünk, mely egy soha nem felejthető élmény marad. Ezután vissza a szállodába, és a reggelit követően Delhibe indulunk. Érkezés után a szállás elfoglalása és pihenés. Szállás Delhi-ben.

16. nap: Delhi

Reggeli után városnézés, melynek során megnézzük Humayun Sírját, a Qutub Minart, az India Kaput, a parlament épületét, a Gandhi Emlékművet és Raj Ghatot. Este a bazárban séta és vásárlási lehtőség, majd vacsora, ezután transzfer a repülőtérre, és menetrend szerinti járattal, átszállással utazás Budapestre.

17. nap: Budapest